Sport

Kankoo Jumps pentru picioare zvelte

Cine le-a incercat deja a putut constata ca afirmatiile specialistilor, care sustin ca sunt cele mai bune „aparate” pentru acest tip de exercitii, sunt adevarate. In plus, ele asigura protectia gleznelor, a genunchilor si chiar articulatiilor coloanei vertebrale in timpul alergarii si al practicarii aerobicului.
 
La Liceul „Aurel Vlaicu” din Bucuresti s-a desfasurat primul eveniment kangoo jumps din acest an, eveniment ce a avut atata rezonanta incat s-a lansat o adevarata moda a sariturii… de cangur. O metoda mai neobisnuita de gimnastica a picioarelor, care le face suple, cu musculatura  fina si ferma. Prin masuratori medicale specifice s-a stabilit ca, in timpul antrenamentelor de acest tip, se ard in medie 100-150 calorii in decursul unui sfert de ora. In plus, sariturile kangoo  sunt bune pentru toate categoriile de varsta. Diana Stirbu, instructorul de kangoo jumps si aerobic care preda la sala de sport a Scolii nr. 12 Herastrau (Aurel Vlaicu) ne-a demonstrat cum se face acest tip de gimnastica.  
 
1 a- Cu ghetele in picioare, pozitia verticala, un genunchi usor flexat, mana de pe aceeasi parte in sold.

 

1b- Printr-o saritura usoara, departam lateral piciorul care nu sta flexat, apoi schimbam.

2a- Pozitia in picioare, cu mainile asezate pe mijloc.

 
2b- Saritura cu departarea partiala si bilaterala a picioarelor (de luat reper linia umerilor).  
 
3a- Un picior pozitionat in fata, mainile in sold.
 
3b- Prin saritura lejera, un picior este dus in spate, iar mainile in aer, in fata, apoi schimbam.  
 
4a- Genunchii flexati, mainile pe langa corp, lateral fata de trup.
 
4b- Foarte usoara flexare, ca in genuflexiuni, presand bine varfurile picioarelor in ghete, ridicam mainile, incordandu-le. Se repeta de 10 ori.  
 
5a- In picioare, cu membrele inferioare si superioare flexate.
 
5b-Sarim pe loc si strangem mainille de la cot, aducandu-le in dreptul fetei.  
 
ATENTIE!

 

Incalzirea si relaxarea intre exercitii sunt absolut obligatorii. Spre deosebire de aerobicul clasic, acest tip de saritura cu ghete speciale reduce virbatiile din corp la sarituri. Poate fi practicat si de copii, incepand cu varsta de 6 ani, dar numai in cadrul programelor speciale de kangoo pentru juniori  

Share: