Lifestyle

Cum slabesti 10 kg in 30 de zile

Este foarte simplu si la indemana orisicui. Si cum inca este vara si vrem sa aratam bine, nu ar strica sa ne punem vointa la incercar Urmatorul regim este recomandat de dieteticieni

Program exercitii – se pierd ( 700-1000 calorii)

-respiratie profunda –20 de ori

-rotirea bratelor inainte si inapoi-30 de ori

-rotirea capului in ambele sensuri, flectarea inainte –inapoi  si fata -spate, de cate 30 de ori

-rotirea trunchiului de la stanga la dreapta cu mainile pe solduri- 40-50 de ori

-incordarea , respectiv relaxarea abdomenului- 30 de ori

-cu trunchiul in pozitie orizontala si picioarele ridicate vertical se misca bazinul de la stanga la dreapta- 30 de ori

-aplecarea trunchiului in fata cu picioarele drepte-30 de ori

-flotari, prin sprijinirea mainilor pe varful degetelor de un perete- 30 de ori

-flectarea cat mai ampla a umerilor-30 de ori

-in pozitie sezanda aplecarea trunchiului –20 de ori

-ridicarea calcaiului –30 de ori

-genoflexiuni-20-30 de repetari

-ridicari succesive din sezut pe podea, in picioare, fara sprijin pe maini-20-30 de repetari (la inceput te poti ajuta de o perna pe care sa te asezi)

 Program nutritie pentru slabit- 750 de calorii-(10 -15 kg in 30 de zile)

1.    luni-lichide

2.    marti-.ora8,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 11,00-200 gr iaurt

               – ora 14,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 17,00-200 gr fructe

               – ora 20,00-100 gr branza de vaci proaspata

3.    miercuri-lichide

4.                joi–. ora 8,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 11,00-200 gr legume

               – ora 14,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 17,00-200 gr fructe

               – ora 20,00-100 gr branza de vaci proaspata

5.    vineri –lichide

6.    sambata-. ora 8,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 11,00-200 gr iaurt

               – ora 14,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

               – ora 17,00-200 gr fructe

               – ora 20,00-100 gr branza de vaci proaspata

7.    duminica-.8,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra

                       -11,00-200 gr iaurt

                       -14,00-100 gr carne fiarta ,200 gr salata si 25 gr paine neagra                     

                       -17,00-200 gr fructe

                       -20,00-100 gr branza de vaci proaspata

Toate alimentele se consuma fara sare si condimente.

Fructe : mere, pere, banane, prune, prune uscate, struguri, etc.

Carnea poate fi de porc, vita, pasare sau peste, fara grasime, fiarta sau la gratar.

Lichide :apa plata 2 l (cel putin), se poate bea o jumatate de litru de apa minerala,zeama de la supa de legume fara condimente, compot cu 2 lingurite de zahar.

La orele urmatoare meniul poate varia (poti inlocui un aliment care nu iti place):

ora 11, ora 15, ora 20 fructe, 50g cas, legume, salata.

Exercitiile se vor face in fiecare zi. Nu este bine sa le intrerupi, deoarece vei avea ameteli.  Daca rezisti o saptamana, garantat te vei simtii excelent, si vei avea multa energie, pentru ca te vei detoxifia.

Share: